آرشیو اسفند ماه 1400

آموزش استفاده از كلاه ايمني

۱۱ بازديد

traffic-equipment-and-safety-signs

آشنایی با علائم ایمنی و تجهیزات ترافیکی

امروزه بهینه سازی و رعایت استاندارد، در کاهش حوادث جاده های درون شهری و برون شهری نقش قابل توجهی دارد. یکی از عوامل مهم در افزایش سطح کیفی راه سازی، استفاده از تجهیزات ایمنی و تجهیزات ترافیکی می باشد. تجهیزات ترافیکی، نقش بسیار مهمی در ایمن سازی معابر، هدایت رانندگان و جلوگیری از تصادفات دارد. استفاده از تجهیزات ترافیکی در هرجای جهان که از وسیله نقلیه استفاده میکنند، ضروری می باشد. در این مطلب سعی داریم شما را با اهمیت علائم و تجهیزات ترافیکی آشنا کنیم.

۱۴ بازديد
laboratory-safety-tipsرعایت نکات ایمنی در محیط کار
پیشرفت روز افزون علم، در زمینه صنایع شیمیایی مختلف، موجب در معرض خطر قرار گرفتن انسان ها شده و موضوع پیشگیری از حوادث محیط کار بیش از پیش اهمیت یافته است. یکی از مکان هایی که احتمال بروز حوادث به دلیل مواجهه با مواد شیمیایی متعدد و عدم رعایت اصول ایمنی در آن بسیار بالاست، آزمایشگاه میباشد.
۱۲ بازديد
electrical-safety-tips
تمامی تجهیزات الکتریکی، در صورت استفاده نادرست می توانند موجب خطر شوند. برق گرفتگی، سوختگی، آتش سوزی و انفجار از انواع حوادثی است که، کار با برق می تواند به دنبال داشته باشد.
۱۱ بازديد
safety-shoesکفش ایمنیتجهیزات محافظت شخصی (PPE) برای محافظت از پا در محل کار است. از آسیب دیدگی پا به دلیل لغزندگی سطح، سقوط زیاد یا غلتیدن اجسام، لبه های تیز، ماشین آلات دوار، اجسام داغ، حلقه های طناب تحت تنش، تکه تکه شدن، برق، مواد شیمیایی یا حتی آب و هوای بد و غیره جلوگیری می کند.

safety workwearلباس کار چیست؟

لباس کار ایمنی وسیله ای حفاظتی است که استفاده از آن برای کارگران در هنگام کار ضروری است. لباس کار به عنوان یک پوشش کامل بدنی شامل تنه و دست و پا در مقابل شرایط مختلف محیطی محافظت می کند.

۱۴ بازديد
FIRE EXTINGUISHER
کپسول‌ های آتش نشانی، محفظه ‌های فولادی و محکم قابل حمل هستند که با مقدار مشخصی از یک ماده خاموش کننده پر شده‌ اند. این ماده در زمان مورد نیاز با فشردن یک اهرم، با فشار خارج می شود. عامل خاموش کننده مورد استفاده در کپسول های آتش نشانی، معمولا از آب، گاز دی اکسید کربن، پودر بی کربنات سدیم یا پتاسیم و یا فوم خاموش کننده تشکیل شده اند.