آرشیو فروردین ماه 1401

آموزش استفاده از كلاه ايمني

۱۶ بازديد

تابلوهای ترافیکی و استاندارد رنگ آنتابلوهای ترافیکی جزو مهم ترین علائم هشداردهنده در جهان محسوب می شوند، که نسبت به سایر تجهیزات ترافیکی قدمت بیشتری دارند. تابلوهای ترافیکی هر اطلاعاتی که یک راننده برای ادامه مسیر به آن احتیاج دارد را نشان می دهد.

۱۱ بازديد

تجهیزات کوهنوردی

شرط لازم برای کوهنوردی آمادگی بدن است، برای این ورزش، در کوه نمیتوانید آماده شوید، باید آماده به کوه قدم بگذارید. همراه با تکمیل تجهیزات، و علم بر شرایط تکنیکال نجات در کوه، باید از لحاظ روحی روانی و جسمی آمادگی کافی را داشته باشیم. برای داشتن ابزار کوهنوردی، فرقی نمیکند حرفه ای باشید یا آماتور، برای تامین ایمنی، به این تجهیزات فنی نیاز داریم.
در این مقاله قصد داریم برای آگاهی از انتخاب این وسایل و توضیح راجع به کاربرد آن، اطلاعات کافی برای شروع این ورزش را در اختیار شما بگذاریم...

 

 

۱۴ بازديد

تجهیزات آتش نشانی

مجموعه وسایلی که برای خاموش کردن آتش یا برای محافظت از کاربر در برابر آتش طراحی شده است که به آن تجهیزات آتش نشانی میگویند.
این تجهیزات، جزئی از تجهیزات ایمنی است که به طور مستقیم با آن ها سرو کار نداریم اما وجود این تجهیزات در شرایط خاص از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کرده و جان میلیون ها نفر را نجات داده است .
در ادامه با مفهوم و کاربرد این وسایل آشنا میشویم...

 

 

۲۲ بازديد
traffic-convex-mirror
در بخش هایی از جاده ها و خیابان ها معمولا رانندگان دید کافی ندارند. این مسئله احتمال وقوع حوادث را برای عابرین پیاده و ماشین ها و همچنین در ساختمان های تجاری و اداری بزرگ، مانند بیمارستان ها، فروشگاه ها، مراکز تفریحی و اداری و حتی در کارگاه ها نیز بالا می برد. آینه محدب یکی از تجهیزات ایمنی است که به منظور کاهش خطرات این چنینی و حفظ امنیت عابرین و خودروها، طراحی و به بازار عرضه شده است. در ادامه این مطلب، با ویژگی های کلیدی آینه محدب و کاربرد های آن بیشتر آشنا خواهیم شد.
۱۴ بازديد
what-is-hse-safety-index
HSE کوتاه شده ی کلمات Health, Safety, Environment به معنای سلامت، ایمنی و محیط زیست است. که در اصطلاح آن را HSE یا شاخص بهداشت ایمنی می نامند. HSE یا همان شاخص بهداشت ایمنی یک سیستم اجرایی است که از ما در برابر ریسک ها و حوادث محل کار حفاظت میکند.
۱۱ بازديد
strategies-to-increase-safety-at-work
رعایت نکات ایمنی امروزه امری پذیرفته است. بسیاری از کارکنانی که تجربه کار در محیط ایمن شرکت های صنعتی را دارند، این مسئله را میدانند که این امر اغلب اوقات موجب بروز آسیب های جانی به کارکنان میشود. اگر شما صاحب یک کسب و کار نو پا هستید و نظارت مناسبی بر روی وضعیت محل کارتان ندارید، احتمال اینکه در مدت زمان کمی دچار مشکل های جبران ناپذیر شوید، وجود دارد.