آرشیو خرداد ماه 1401

آموزش استفاده از كلاه ايمني

۶ بازديد

مانیتور آتش نشانی چیست
مانیتور آتش نشانی یک جت آبی ظرفیت بالاست که قابلیت کنترل اطفای حریق دستی و اتوماتیک آتش را داراست. از مانیتورهای آتش نشانی بیشتر در قایق های آتش نشانی، یدک کش ها و کامیون های آتش نشانی بزرگ جهت اطفای حریق دستی استفاده می شود.

۸ بازديد
کمربند ایمنی کار در ارتفاع
با شنیدن واژه ارتفاع، بی اراده دچار هیجان و ترس می‌ شویم و این مسئله کاملا طبیعی است. فعالیت هایی مانند کار بر روی داربست و یا دکل‌ برق که توسط کارگران ساختمانی انجام می‌ شود و یا کارگرانی که شیشه های مجتمع‌ های بزرگ را پاکسازی می‌ کنند و...
۷ بازديد
کمربند ایمنی چیست
حتما تا کنون با کمربند ایمنی خودرو آشنا شده اید؛ ابزاری بسیار مهم، که سلامت سرنشینان وسایل نقلیه را در برابر حرکات خطرناکی که در اثر برخورد...
۱۱ بازديد
نکات ایمنی در خانه
خانه هر شخص مکانی برای آرامش گرفتن و در امان بودن اوست. این در حالیست که  با رعایت نکردن نکات ایمنی در خانه، حتی این امن ترین جا نیز دچار مشکل و حوادثی برگشت ناپذیر میشود.
۱۴ بازديد
خودروهای آتش نشانی
حتما تا کنون بارها از رو به روی ایستگاه های آتش نشانی عبور کرده اید و خودروهای آتش نشانی موجود در آن ها، توجه شما را به خود جلب نموده اند. اگر میخواهید بدانید داخل خودروهای آتش نشانی چه تجهیزاتی وجود دارد و یا خودروهای آتش نشانی چند نوع است، تا پایان این مقاله همراه باشید.