كلاه ايمني

آموزش استفاده از كلاه ايمني

۳ بازديد

چرا و چه زمانی فیلتر ماسک های 3M را تعویض کنیم؟

امروزه با توسعه صنایع گوناگون، استفاده از فیلترهای تنفسی شیمیایی در محیط های آلوده به گازهای خطرناک برای سلامتی انسان الزامیست. برای افرادی که در محیط های خطرناک و در معرض آلودگی فعالیت می کنند، واجب است که برنامه تعویض فیلترهای ماسک خود را در دستورکار قرار دهند.

۴ بازديد

خرید طرح ترافیک تهران چگونه است؟

با گسترش حمل و نقل و افزایش راه سازی، انواع مختلفی از روش های مدیریت و کنترل ترافیک شهری ایجاد شده است. میان روش های متداول، اعمال طرح ترافیک برای خودروها و وسایل نقلیه، از مهم ترین آن هاست.

۷ بازديد

نکات ایمنی در موتورسواری

موتور سواری یکی از پر هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین فعالیت ها برای انسان ها در تمامی سنین می باشد. شما به وسیله موتور می توانید از ترافیک های سنگین به آسانی عبور کنید و منظره ی کاملی از اطراف را مشاهده نمائید و... ولی در مسافت های طولانی، باید برای هر اتفاقی در جاده خود را آماده کنید! زیرا هر لحظه امکان دارد اتفاقی، سلامت شما را تهدید کند و شما را از ادامه سفر باز دارد.

۲ بازديد

انواع لباس های آتش نشانی

علاوه بر آموزش و مهارت آتش نشانان، انتخاب لباس آتش نشانی مناسب و ایمن، از اولویت های این شغل می باشد. وظیفه آتش نشانان تنها اطفای حریق نیست. بلکه ممکن است شرایط سخت دیگری هم به وجود بیاید که آتش نشانان مجبور باشند به آن وارد شوند و عملیات نجات را انجام دهند.

۵ بازديد

معرفی ماسک ایمنی فیلتردار

همزمان با شیوع و همه گیری بحران کرونا، نیاز و توجه همگان به ماسک های محافظ جهت مقابله با بیماری ها چندین برابر شد. این در حالیست که مدت ها پیش از اینکه ماسک های جراحی و ماسک های تنفسی N95 به این صورت وارد زندگی روزمره ما شوند، ماسک های صورت در صنعت مورد استفاده قرار می گرفتند.

۶ بازديد

ایمنی در استفاده از کپسول آتش نشانی

در مقاله های پیشین به اهمیت کپسول آتش نشانی در زندگی روزمره انسان و انواع گوناگون آن پرداختیم، اکنون که کپسول های آتش نشانی را کاملاً می شناسید، باید ایمنی در استفاده از کپسول آتش نشانی را نیز فرا بگیرید تا در مواجهه با موارد اضطراری در خانه آمادگی لازم را داشته باشید.

۸ بازديد

در فضاهای صنعتی علاوه بر وجود ماشین آلات و ابزارآلات فراوان، اکثراً کارگران در معرض خطرات محیطی گوناگون قرار می گیرند. اکنون با پیشرفت فناوری و افزایش کاربرد ماشین آلات در خطوط تولید نیز مخاطرات و احتمال بروز حوادث در این گونه محیط ها افزایش یافته است.

ایمنی در پرواز

افزایش ایمنی در پرواز، یکی از دغدغه های اصلی افرادیست که اغلب در خطوط هوایی تردد می کنند. تا به امروز حدود 100 سال است که از آغاز صنعت حمل و نقل هوایی میگذرد و مسافران بی شماری با هواپیما از طریق خطوط هوایی جا به جا می شوند. در حال حاضر این صنعت جزو امن ترین روش های حمل و نقل در دنیا محسوب می شود.

۷ بازديد

تاریخ مصرف کپسول آتشنشانی

آتش سوزی از جمله حوادثی است که احتمال وقوع آن همواره وجود دارد و انسان از ابتدا در تلاش است تا از بروز این پدیده تلخ جلوگیری نماید.

۶ بازديد

ایمنی کار با کامپیوتر

با پیشرفت تکنولوژی، کامیپوترها جز جدا نشدنی زندگی بشر شده اند.
امروزه، چهدر زمان کاذر و چه هنگام تفریح، افراد ساعات زیادی را پشت سیستم های کامیپوتر سپری میکنند.
 به همین جهت حفظ و رعایت بهداشت کار با کامپیوتر، جهت پیش گیری از بیماری های پوستی، دردهای عضلات ناحیه گردن، مشکلات بینایی و استرس های ناشی از خستگی و فعالیت زیاد کاری، مهم است.